2009年12月16日星期三

懶得寫野

等等下要自己寫BLOG,一等就十個月,我都唔知點解唔想寫野,可以話懶,又可以話無乜野寫。


最近好多野要同人講,我既飯友都聽左唔少。阿YAN 真係好好,係個好好既聆聽者。

二月一日要轉工作單位,轉工作最少令我覺得自己仲有MARKET,仲有競爭力,要係完全唔同既工作範疇。

我開始覺得寫BLOG既人要係公眾人物先有用,好似我地LI D 少人物,唔好想要有其他人睇,如果係朋友我都想親口同佢傾啦。BLOG係好間接。

剛剛有個以前揾我寫網頁既客,又要我改野,佢話我成日收佢錢,我自己根本唔想繼續FOLLOW UP,只係幫得就幫,我都係CONTRACT寫明要收費,佢覺得我好想揾佢錢咁。有得選擇都要想佢自己揾人改,有多個IT人有份工。

沒有留言: